حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

اندوه اندوه سطری از این خیابان پیموده‌نشد حتا!

سطری از این خیابان پیموده نشد حتا
نظرات 7 + ارسال نظر


آخ که کلی حس قشنگ، میخفد من را امشب. نه نه، میخفد من را امروز.

سلام . لوگوتون خیلی کوچولوهه ! در ضمن قالب های ما روهم باز بیا ببین

شب که بیاید باران می‌بارد.فردا که بشود همه احساسهای امروز را باران با خود شسته و برده! و حتما تو دیگر آرامی. بی هیچ خیالی!

علی 1385/01/22 ساعت 14:34 http://2wnload.blogsky.com/

yooooooo aaaaaaaa eeeeeeeeee yoaaaaaaa ooooooooo
این به زبان ژاپنی بود
فاریسش اینه :‌ای ول
به ما هم سر بزن

علی 1385/01/22 ساعت 14:36 http://2wnload.blogsky.com/

yooooooo aaaaaaaa eeeeeeeeee yoaaaaaaa ooooooooo
این به زبان ژاپنی بود
فاریسش اینه :‌ای ول
به ما هم سر بزن

آرزو میکنم هیچ کرمی از جاش تکون نخوره !

نیلوفر 1385/01/23 ساعت 01:24

عجب خطی !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد