حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

من را تکه تکه کن!


من را تکه تکه کن
به تکه های مساوی و غیرمساوی
مرا خیار فرض کن
گوجه فرض کن
کلم
کاهو
حتا مرا هویج فرض کن

بگذار با خیالی آسوده
برای تو
سالادی  باشم از عشق


نظرات 11 + ارسال نظر

سلام استاد
سالادی از عشق!
آخی!
خیلی قشنگ بود. لذّت بردم.
ولی به نظرم آبگوشتی خوشمزه‌تر باشید تا سالادی!:دی

سلام!
خیلی دوست داشتم این شعرتان را...
این آسودگی خیال محال!

فریده دلاوران 1389/10/26 ساعت 12:39

سلام
یاد شعری از براتیگان افتادم

... 1389/10/27 ساعت 05:02

از این صورتک چش گردا!

لی لی 1389/11/02 ساعت 14:30 http://lilibeau.blogfa.com

ما هم بدمان نمیاید چنین سالاد عاشقانه ای باشیم!! :)
عالی بود حضرت استاد.

خیلییییییییییییییییییییییی
زیبا بود
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

چه قشنگ!
عشق خوشمزه و رنگو بارنگی!

سلام برشما؛
به روز هستم و منتظر حضور و نقد ارجمند شما.
در پناه خدا باشید[گل]

زیبا بود.

سلام
ضمن عرض تبریک سال نو
شما را به خواندن و نقد شعرم دعوت می‌کنم.
"فکر می‌کنم
در جایی که مانع کسب است
بمیرم
از ایستادن بی‌جای قلبم،"

چشم‌به‌راهتان‌ام...

با عرض سلام خدمت آقای حسین‌نژاد عزیز

"حالا من مانده‌ام و
به قدر تمام خیابان‌ های شهر
مشق شب..."

به روز هستم و چشم‌به‌راه نقطه‌نظرات شما
در پناه خدا باشید[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد