حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

تمام شب...

تمام شب را
         درچشم های تو
             سپری کردم
تمام شب را

و اینک
مژگانم در تبی عمیق
              می سوزند
تبی که تمام نخواهد شد
                             -لااقل در حوالی این صبح تلخ-
*
روگردانی از ستاره های نیمه شبان اردی بهشت
                              و آسمانی که مردد است
میان ریزش آرام باران در انتهای شب
و درخشش ماهی کم جان
                در افق بام های سفالی
*
تداوم تنهایی
تقدیر شب بوهاست
                  و بهارنارنج ها
وقتی در ناگهان ِ شبی
باد می آید
          سکوت می وزد
و باغچه
          به امان ِ هیچ کس
                        رها شده است...

---
عصر ِ 25 اردی بهشت 87
گرگان ِ تنهایی


نظرات 10 + ارسال نظر
رها 1387/02/29 ساعت 14:55

آقای حسین نژاد گرامی، شما و تنهایی؟ شما هرگز تنها نخواهید بود

ولی خیلی قشنگ بود /گرگان و هوای خوب معلومه که آدم را شاعر میکنه

لیلا 1387/02/29 ساعت 14:58 http://nakhanaa.blogfa.com

تداوم تنهایی
تقدیر شب بوهاست

پریدری 1387/02/29 ساعت 17:02

*تداوم تنهایی
تقدیر شب بوهاست...

شب باید بیاید تا قدر شب بوها را بفهمم!
یادش بخیر آن شب ها که پشت پنجره نفس به نفسشان عاشقی می کردم...
نمی دانستم... مثل اینکه از همان موقع ها بود که چشم های خدا برایم کلی نقشه کشیده بودند...

... 1387/02/29 ساعت 18:59

سلام: اقای تنهایی... خیلی قشنگ بود مثه بقیه کار هاتون...
و باغچه
به امان ِ هیچ کس
رها شده است...

اینجا رو رو نکرده بودی..
ولی نمیدونم چرا من اون یکی رو بیشتر میپسندم. شاید چون مدت طولانی خوندمش دلبسته شدم..

این بار با دقت خوندم.دلم گرفت...

انفرادی 1387/03/07 ساعت 20:15

آقای حسین نژاد! شما چرا؟؟ شما و تنهاییییی؟ شما که لیسانس ادبیات جاپنی دارید و وبلاگ تنز هم ، تازه خیلی هم باهالید!
واقعا چرا!!!

انفرادی 1387/03/07 ساعت 20:17

حالا ول کن مسخره بازی رو! این چه قشنگ بود ها! از شما بعید ... که نیست... ولی قشنگ بود.
این شد دومین شعری که دوستش دارم.. اولینش هنوز همان تنهایی درخت بیابان است...

اشنا 1387/03/29 ساعت 23:52

شعرتون فوق العالده بود ولی نمیدانم چرا تنهایی به قول شاعر که :وخدایی که در این نزدیکیست پس نباید تنها بود

اشنا 1387/03/29 ساعت 23:54

البته شما با اون دختر نازتون سارای عزیز فکر نکنم اصلا بتونید به تنهایی فکر کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد