حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

روضه دوم / کربلا تا ظهور حضرت در بلاست!



عکس: کبوتران حرم / کربلا/عکس: خودم

می بینی منافات آرزوهای ما را با این قواعد علما؟
می گویند کربلا را وطن قرار ندهید!
عالمی از بزرگواران نیز می گفت کربلا تا ظهور حضرت حجت(عج) همین جوری است
آرامش درش نخواهد بود
کربلا در بلاست
و ما هی دلمان می خواهد کبوتر حرم بشویم؛ حرم کربلا!



روضه دوم:


  امام صادق(ع) درمورد این آیه « فَنَظَرَ نَظْرَةً فِی النُّجومِ فَقالَ اِنّی سَقیمٌ »‌ یعنی «‌ پس ابراهیم نگاهی به ستارگان افکند و گفت :‌ من بیمارم »‌.
قال: « حَسِبَ فَرِأی ما یَحِلُّ بِالْحُسَیْنِ (ع) »
فقال: «‌ اِنّی سَقیمٌ لِما یَحِلُّ بِالْحُسَیْنِ (ع) »
فرمود: «‌او بر مصائبی که بر حسین (ع) فرود می آید اندیشه کرد و گفت: من از آنچه بر حسین (ع) فرود می آید بیمار گشته ام.»
1- الصافات / 88-89
2- العوالم، 17/ 98

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره 1388/09/28 ساعت 18:44 http://delasa.mihanblog.com

سلام
ایام سوگواری سالار شهیدان بر شما تسلیت باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد