حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

به هیچ پرنده‌ای آشنایی نده!


ناگهان ِ نگرانی خویش را
           برگردان
                   از چشم‌ها به دلت!
و فرو شو
           در تاریکی ِ بی شکوه خودت
                           بی‌چراغ و چای!
سمت زرد دستانت را
 بکن از آن طرفی
                که کسی نبیند!
و به هیچ پرنده‌ای
             آشنایی نده
                 که درخت شدن
           مصیبتی نو می‌شود
              این زخم کهنه را!
نظرات 6 + ارسال نظر
۱ 1388/08/17 ساعت 20:50

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست گرامی: (لطفا دقت فرمایید)
حدود2ماه من به این کار مشقولم.تا اکنون درآمد قابل توجهی کسب کردم.3میلیون تومان.شما هم میتونید امتحان کنید لطفا به این آدرس مراجعه کنید باتشکر
www.click-money2010.blogsky.com



برای درج شکلک



در قسمت نظرات بلاگ اسکای



به وبلاگ ما



سر بزنید ....

ستاره*** 1388/08/18 ساعت 10:17 http://fbjf.blogfa.com

در این ب ــــــاریکه ساعت ..

سنگ مرا به سینه میزند

محمد یوسفلوئی 1388/08/23 ساعت 20:51

سلام
نیازمند به کمک !
من دانش آموز سال پیش هستم می خواهم کنکور زبان بدهم
و می خواستم بدونم رشته ی شما بازار کارش چطوریه آیا میشه به عنوان یک شغل به این رشته نگاه کرد یا نه .
ممنون میشم اگر کمکم کنید .
ایمیل بنده در خدمتتون هست

محمد یوسفلوئی 1388/08/23 ساعت 20:52

m.yoosef@gmail.com

لی لی 1388/09/28 ساعت 10:57 http://lilibeau.blogfa.com

هربار که می خونم بازم انگار یه نصیحت دوستانه ست از سوی شما برای نگرانی های من!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد