حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

آب

 

 

از این همه کلمات که در سرم می‌پیچد

و این‌همه خیابان که هموار شده راهشان به چشم‌هام

به تبی راضی هستم

که گرم کند

اتصال لبانم را

با این چای هزار سال مانده

 **

چیزی از تو نمی‌خواهم

جز نوشیدن ِ نیم‌جرعه‌ای آب

از کاسه‌ی دستانت...

نظرات 6 + ارسال نظر

جز نوشیدن ِ نیم‌جرعه‌ای آب

از کاسه‌ی دستانت...
...............................................

بیتا 1385/11/22 ساعت 18:22 http://litera.blogfa.com

جز نوشیدن نیم جرعه ای آب ....
همین کافیست ...

راحله 1385/11/24 ساعت 10:50

کاری کرده که به یک قطره هم راضی شدیم.

با این روزها و این همه کسالت که هی میگذرند درچشمانم..

به تبی راضی هستم
که گرم کند
اتصال لبانم را
با این چای هزار سال مانده

خیلی زیبا بود و شاعرانه ..

معصوم 1385/11/24 ساعت 19:09

... و می دانم همان یک جرعه عطشی فزون خواهد شد !

فریبا 1385/11/26 ساعت 14:08 http://aakaashaa.blogfa.com

سه خط آخر و خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد