حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

چه دعاهایی بلدید که می‌تواند کمک کند؟

 

اللهم‌ارزقنی حج بیتک‌الحرام!

چه دعاهایی بلدید که می‌تواند کمک کند؟

دو روز مانده به قرعه‌کشی...

 

نظرات 11 + ارسال نظر
۰۴۳ 1385/09/05 ساعت 18:07 http://maah.blogfa.com

سلام. دعا کنید در حق برادران مومنتان. میگیره. یعنی دعا کنید که من هم طلبیده بشوم آن وقت شما هم طلبیده می شوید. البته قطعا راه میانبرش اینست که بروید دست به دامان مادر و پدرتان شوید. تازشم من که آخوند نیستم

سلام.این آیه رو زیاد بخونید:
و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب.و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شی ء قدرا؛

آیه های اول سوره ی طلاق.حاجت می ده.امیدارم حاجی بشین و مارو هم دعا کنید.

سلام. شنیدید که دعای مادر و پدر رد خور نداره... التماس دعا.

خدایا دل ما را به این مسافرمان روشن کن!
سارا هم این یک ماه تنهایی را به جان می خرد که!

آشنا 1385/09/06 ساعت 00:21

انشالله که قسمتتون بشه... از ته دل از خدا بخواین با هر زبونی و هر عبارتی که از ته دلتون باشه...

حاجی... قبول باشه... رفته یا نرفته هستین...
ای قوم به حج رفته کجایید کجایید...معشوق همین جاست بیایید بیایید

سلام
چشم دعا می کنم ولی یادتون باشه اگر خدا کسی رو دعوت کنه هیچ کس نمی تونه جلوشو بگیره.
امیدوارم به آرزوتون برسید.

[ بدون نام ] 1385/09/06 ساعت 19:08

اللهم ارزقه حج بیت الحلالک!

عباس شرفی 1385/09/07 ساعت 09:41

عباس آقا نوشته هات بوی حجرالاسود می ده. شما که رفتنی شدی..... اما خدا وکیلی حاجی ما رو از دعا فراموش نکنی... بگو همون پسره قد بلند کم حواس سلام رسوند. خودش می شناسه

حمید 1385/09/07 ساعت 11:53 http://rOOlami.com

اللهم ردﱠ کل غریب ...

سلام برسون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد