حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

شاپرک در تاکسی!

 

دوستان زیادی ایمیلن، چتن، مسیجن، تلفنن و ... گفتند که این عکس را نفهمیده‌اند که موضوعش چیست:

شاپرک در تاکسی

این عکس مربوط به یک شاپرک یا پروانه کوچک است که  روی سقف پیکان کنار لامپ وسط نشسته‌است.
همین!

 

نظرات 5 + ارسال نظر

عکستون یکم تیره بود
من ندیدم

از اول سلام عباس آقا.
کامنتی که برای بحث قبلی گذاشتم خیلی بی ربط بود. گفتم نکنه فکر کنین بابا اینم از مدارش خارج شده خورده به پست ما.
منم با هایکو حال می کنم. کاریکلماتور و طرح هم که نگو.
بعضی وقتها هم با کلمه ها شکلک در می ارم. لینکی که دادم مال کلوب کاریکلماتوره. یه سری بزنین.
خلاصه نمی دونم چطور بگم: با من دوست می شین؟

مریم 1385/09/01 ساعت 00:52 http://mashugh.blogfa.com

خیلی عکس قشنگی شده ...

آشنا 1385/09/01 ساعت 03:29

سلام:اولن که این پروانه نمی باشد شب پره می باشد پروانه گل را با چراغ ماشین عوضی نمیگیرد که... میگیرد... پروانه ها این ساعت خوابند مگر...دی:

حمید 1385/09/03 ساعت 16:28 http://www.rOOlami.com

پروانه‌های روسری‌ت رقص می‌کنند
از لامپ(!) تا زمین که فضا غرق میخک است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد