حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

تو رو حضرت عباس، تو رو جون مادرت!

 

عکس به شدت تزئینی است!

با من صنما - تو رو حضرت عباس!، تو رو جون مادرت! جون هرکی که دوست داری!- دل یکدله کن

گر سر ننهم، آن‌گه گله کن!

سروده شده با همکاری مولانا

 

نظرات 10 + ارسال نظر

...Lady Big Nose!!!!!!!

سلام
تازه با اینجا آشنا شدم
پذیرای قدمهای سرسبزت هستم
یا علی

صنم ندیدی ... !

ز کوی مغان رخ مگردان که انجا... فروشند مفتاح مشکل گشایی

دیگه دلی نمونده!
نه دیگه این واسه ما دل نمیشه

سارا 1385/08/27 ساعت 21:36 http://haiku.blogfa.

(با من صنما دل یکدله کن) در ذهن من با صدای شهرام ناظری زنده شد

باید بگی جونه این خانوم خوشگله که همراته!!!
:))

لینکی که دادم کلوبه منه. کلوب شازده کوچولو منتظرتون هستم. اونجا سیارک شازده کوچولوئه .
من یه زمانی ۱۲ سالم بود اما تاریخ تولدم عوض نشد و من مجبور شدم بزرگ بشم. اگه از شناسنامه ام بپرسین دروغ می گه. من هنوز ۱۲ سالمه و قبل از اینکه عباس باشم عاشق بچه هام.
بیاین تا باهم لیلی و قایم باشک بازی کنیم.

مریم 1385/09/01 ساعت 00:50 http://mashugh.blogfa.com

:)

من تمنا کردم که تو با من باشی
و تو گفتی هرگز هرگز
پاسخی سخت و درشت
ومرا غصه‌ی این هرگز کشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد