حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

متولد شو در همین ابتدای باشکوه شهریور!

 

   متولد شو! متولد شو!

 

...

 

نیامدن آدم‌ها گاهی تا هزار سال طول می‌کشد

و ندیدن آدم‌ها

و نبودن آدم‌ها

...

 

 نمی‌آیی باز برویم انگشتانمان را خیس کنیم و دهانمان را بشوییم...

وضو را،

 در آن معبد کوچک ژاپنی در آن تابستان‌ِ ِ کم!

یادت می‌آید؟!

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام ... سلام ... سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

بودن یا نبودن ..مسئله این است...

یا حق

بعضی ها همون بهتر که هیچوقت نیان

hedi 1385/06/05 ساعت 13:38 http://www.seatell.blogfa.com

ki ghareh biad?

چون خطابت با من نیست من چی بگم ؟ :(

دیگر نمی ایی ولی بوی قدمهای هنوز از جاده های پر سکوت تا عمق جانم میرود .

احسان نظری 1385/06/06 ساعت 13:52 http://nadaram.com

عباس جان سلام
خیلی وقته ازت بیخبرم بری همین یه سری به بلاگت زدم(بازم معرفت من!!!)
راستش خواستم یه چیزایی بنویسم اما چون اینجا رو همه می بینن روم نشد! معلومه هنوزم انقدا که بعضیا فکر می کنن بی حیا نشدم!!!

[ بدون نام ] 1385/06/08 ساعت 00:59

روزی خواهد آمد...!
من خواب دیده ام...

من خواب دیده‌ام که می‌آیی... ولی تو یادت نمی آ‌ید...

روزی تو خواهی آمد... از کوچه‌های باران
تا از دلم بشویی... غم‌های روزگاران...

چشم در چشمانم دوخته ای و می گویی یادت می آید؟
ولی وقتی غرقه در نگاهت می شوم هیچ .... و دیگر هیچ را به خاطر نمی آورم ....

حسین آقا 1385/06/10 ساعت 18:09

معبد هم معبد ژاپنی اونم تو قبل تهران و چه تابستان کمی؟

[ بدون نام ] 1385/06/16 ساعت 17:40

نیامدن آدم‌ها گاهی تا هزار سال طول می‌کشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد