حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

پروانه رو بزک نکن !

 

 

 

 

پروانه رو بزک نکن !

 

 

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر

نه فقط پروانه !حتی مگس رو هم نباید بزک کرد !...مگس باید مگس میشده با این خصوصیات و البته پروانه هم !....

آشنا 1385/03/26 ساعت 00:04

سلام:اینقد از این حرفا زدین وبلاگ برتر شدین... راست میگین پروانه بزک نمیخواد... همون دفعه اول که تو مشتتون بگیرین له شده دیگه به بزک دوزک و این حرفا نمیرسه... بذارین لای کتاب صاف خشک شه حداقل بتونین قابش کنین پز بدین پروانه داشتین.

stray 1385/03/26 ساعت 11:56 http://stray.persianblog.com

سلام.آشنا راست میگه رها هم راست میگه من نفهمیدم چی بگم اما عکس قشنگیه :دی

لیلا 1385/03/26 ساعت 12:06

شما فکر نمی کنی وبلاگت تبدیل شده به ستاد امر به معروف و نهی از منکر؟

پروانه هم دوست داره بعضی وقتا بزک داشته باشه

آره، بزک نکن.
پروانه‌رو نازش کن٬!!!!!!!!!!!

منم همین که «آشنا» گفت بی کم و کاست!!!

جلال 1385/03/27 ساعت 22:19 http://joonomi.com

چند چیز مبارک است...

لا اله الا الله . ببین چه جوری رو اعصاب آدم راه می رن . حالا ادرسی چیزی ازش دارین . یه حالی بهش بدیم ؟

راحله 1385/03/28 ساعت 01:41

شمام یه جورایی بلدین پروانه رو بزک کنین ها !!! ( منظور گذاشتن لینک من تو بلاگتونه !!)

سارا 1385/03/29 ساعت 13:55 http://www.adomide.com

به به مدل جدید هم که بزک کردید..

نقاب

به رها: و چرا در قفس هیچکسی کرکس نیست(چشمک)

رها 1385/03/29 ساعت 16:30

به ما یک اسم هم ندیدید؟ کی اسم من را برداشته؟ رها را دوست داشتی می گفتی می دادماسمم را بهت ولی چرا کش رقتی؟ ایوللللللللللللللللللللللللللللللللل

راحله 1385/03/29 ساعت 17:09

این آدمی که پروانه ها رو بزک می کنه

سلام دوست گرامی
وبلاگ قشنگ و مطالب جالبی دارید
سری به من بزنید اهل همین حوالیم وبارانی
متشکرم ومنتظر

سلام خسته نباشید ... بنده هم در اون عصری بهاری زیبا کنار صندلی شما نشسته بودم..خوشحال شدم وبلاگتونو دیدیم ..یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد