حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

نزدیک‌شدن به آن چشم‌ها کار آسانی نبود!

 

نزدیک شدن به آن چشم ها....

 

نظرات 9 + ارسال نظر

چشم. کی بود چی بود کجا بود چشم کی بود؟ چشم چی بود؟ حالا کجا بود؟ من نبودم؟! p-:

مهم نزدیک شدن ست!

رها 1385/03/06 ساعت 15:42

دیدی چیزی نبود؟

مراد نزدیک شدن بود که به حمد الله حاصل شده است !! التفات کرده دست ما رو هم بگیرین !

... نیست!

پس این‌جایی!

صبا 1385/03/08 ساعت 00:36

آره راست میگی کار آسانی نیست............ اما اگه آسان بود چشمها دیگه اونهایی نبودن که تو میخواستی!!!!!!!!!! من هنوز این رو نفهمیدم چرا/؟؟؟؟؟؟؟؟

لیلا 1385/03/08 ساعت 16:40

با چشم ها زحیرت این صبح نابه جای
خشکیده بر دریچه ی خورشید چارتاق
دستان بسته ام را
آزاد کردم از زنجیرهای خواب

می فهمم .. یادم نمی ره..موفق باشی..!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد